Handboll <3

Heeejsaaan alla GLADA :D <333

Idag på skolan fick jag reda på att Hannis hade spyt och att Alex inte mådde så bra. Så då fick jag ont i magen o mådde illa :S Men jag åt lunch och då gick de över :P  Sen Hade jag iaf as tråkigt :P Ida dansade så jävla fint idag oxxo <333  Sen efter skolan gick jag o Ida till Mime :P Svull IDA!!  Själv köpte jag bara ett tuggummi :P Sen gick jag hem o åt o satt vid datan :) Chattade me MIN Tim<33 Sen åkte jag på träning o de va super kul :D Vi fick öva på att slänga oss :) Och massa andra saker :) ÄLSKAR HANDBOLL!!! Sen när jag kom hem chatta jag lite o sen duscha jag. Nu siter jag vid datan och kollar på tv :D

Kyssssen/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0