Hej alla söta <33

Heeej alla älskade läsare ♥

Som ni kanske läste i mitt förra inlägg så har jag badat i dag =o)
Det var as mycket folk där så det var lite trångt.
Men det var roligt ändå, jag simmade runt med filip =o)
Och vi har badat,badat och badat, vi var tvungen och muta filip med glass för att han skulle komma upp.
Efter badet så vart det en kula glass för min del och för dom andra vart det 2 kulor.
Jag orkar knapt en kula =oP
Sen bar det av till Coperhill på afterski ( vi har INTE åkt skidor idag xD ) hehe men det vart det ändå för vi känner han som sjung och spelade.

Nu sitter jag och kollar på talang och det var en jätte söt kille på 7 år som spelade trummor, jätte söööööööööööööt kille <33 han ska vinna och så änkelt är de!!

aa men nu får ni ha det bra

O// Hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0