Super dag :D

Heeejsan :D

Ska försöka skriva ett långt inlägg idag men vi får se hur det går :P
Ja jag och ida vaknade hemma hos mej vid 9 el när de var ;) Vi gick ner o fixade o fixade oss :) När de va klart så gick vi hem till ida för hon var tvungen att platta hennes hår :S Jag fattar inte varför för hon har ju platt hår!! Men när hon äntligen var klar med det så tog vi  bussen ner på stan :) När jag satt på bussen började kim smsa me mej o ville träffa oss på stan. O det tyckte vi att vi kunde göra :) Det första vi gjorde när vi kom mer va att gå o äta lunch :) Vi år pommestalrik ;) Super gott :) Sen gick vi typ bara runt o kolla på kläder o smsa med Fredrik, vi hittade inga kläder men Fredrik o David hittade vi ;) Men vi sa typ bara hej o sen svängde dom in på nån affär o vi gick vidare. Men vi blev lite små less på stan för vi hittade inga kläder. Men när vi sista gången vad 100 gick in på HM så träffa vi 2 av världens underbaraste personer :D Millan o Jozzan <3 Vi stog o snackade med dom i minste 20 min :) TrevligtTrevligt <3 Men efter de så åkte vi hem. När vi hoppade av bussen gick vi till Mime som Millan säger <3 Där köpte vi lite godis o tuggummi :) Vi gick hem till Ida o drack kalle ;) Vi försökte oxxo göra en design åt ida men de gick inte så bra ;) www.iidaah.blogg.se  Sen var jag tvungen att gå hem o äta middag , vi åt kött o nån potatis :) En trevlig liten stund me familjen xD Men så fort jag var klar så stack jag till Ida igen :) Vi nörda data och sen kom Sara o Clara å då blev de fart på allt :D Vi fixa massa svull o lyssna på musik o fixa håret på varan :D Vi hade super kul :D Sen vare nån som snacka me nån i telefonen o helt plötsligt stog massa underbara nere på gatan :P Millan , Jozzan , Fredrik , Albin , David , Felicia ( anna .. ) Jossan millan albin o fredrik kom in o hade as skoj me oss :D  Men senm ringde felicia o va as sur på oss o massa så alla blev sura o massa skit :(  Men vi gick ut till Felicia o David efter en stund o då blev de typ bra me Felicia . Men David var fortfarande lite sur :( Men de gick ju över :D Vi var typ ute o frös o sen gick typ alla hem :( Det var tråkigt :P Nu sitter jag o chattar me världenssötaste :D Josefine ! <3 Tack alla för en underbar dag <3

Kysss // Hanna

Kommentarer
Postat av: josefineeee

vi hade så jävla kul . jag älskar dig hanna <3

2009-04-18 @ 01:08:56
URL: http://buump.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har INTE platt hår . xD

vi hadee kulaaaast måste göras om :D <333

älskar dej lill häni <3

2009-04-18 @ 18:56:51
Postat av: Anonym

jag har INTE platt hår . xD

vi hadee kulaaaast måste göras om :D <333

älskar dej lill häni <3

2009-04-18 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0