Stackare <333

Hejj♥

Nu är jag hemma från handbollsträningen och nu har jag duchsat.

Min dag började med att gå upp kvart i sju =o( klädde på mig,åt frukost och fixande mig.

Sen bar det av till skolan.

Skolan var helt okk, men roligast var ju förstoss att träffa allt folk <33

Efter skolan bar det av hemmåt, och som ni kanske har läst så gjorde jag mat

och sen gick jag till bussen och där stog Älsklings Alexandra och väntade.

Träningen var jätte kul förutom att Alexandra har stukat foten rejält, men det var vid typ dom siste fem minuterna.

Hanna satt och tröstade Alexandra,jag och ida sprang och hämtade linda och ajje höll upp foten.

Så nu tycker jag att alla borde tycka synd om Min Älsklings Alexanrda <33

 

aa nu ska jag kolla bloggar

ha det bra

pusss♥

 

O// Hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0