Segt? Roligt? Bäst? Sämst?

Eeyyy bby ;)

vaknade vid 10 i dag , satt mej i soffan o då ringer Robin ;)  Skulle med dom ut o robin sa att jag inte behövde skynda mej så mkt men lite iaf. Blev as stressad och hoppa fort in i duschen och tog på mej några kläder o sminka mej fort som fan xD Jag han inte äta nått :P Ja vi skulle cykla till stan men jag hade ingen cykel :p Så jag tog bussen från ica . När vi kom till stan så väntade vi på Fredrik som skulle komma. När han kom så skulle vi tydligen till l-vik o kolla om MIN Tim var hemma. Jag o Fredde tog bussen medans David o Robin cykla . När vi kom fram så var inte Tim hemma :( Och vi visste inte vart han va:p Så vi gick om kring där ett tag :p rtätt vare va så var vi utanför Sötis Jossan :) Men hon och Ida hade inte klätt på sej så dom kom inte ut. När vi skulle tbx till stan så orkade inte Robin cukla så han lämnade sin cykel hos hans mormor . Medans David började cykla till stan så stog vi o vänte på bussen . David kom före oss =) Ja vi blev lite hungrig så vi gick till nått stäle o då köpte Robin och Fredrik strips :P Smakade 2 av Robin :) David var lite nere så de va inte så kul :( Sen så åkte vi hem till odensala o de sög fett lagomt! Ja jag har ingen aning om va Fredrik gjorde men han bara gick där i från :S Iaf så skulle David äta o då så kom Albin till mej o Robin. Vi stog o loda lite o sen skulle jag äta. Så då drog dom hem till Albin. När jag hade ätit så kom dom till mej o då kollade vi vad de gick för filmer på bio o då bestämde vi oss för att se nån :p Vet inte va den hette :p När vi kom ner på stan så stack vi lite snabbt till Robin :9 Han hämtade typ pengar el nått :p Sen när vi gick till bion orkade vi inte se :P el va man ska säga ;) Så då kom Albins mamma o hämta oss ist :) När vi kom till Albin så kollade vi på film . Det var inte så bra tycker jag iaf ;) El va tycker ni killar? Vid halv 11 var jag tvungen att gå hem så då följde dom med mej :) GULLIGT <3 Nu ska jag nörda lite o sen tror jag att jag ska försöka få tag i Tim för jag vill träffa han nån dag!!!!! Saknar han så in i helvete!! Nu har jag inte så mkt mer o skriva men skriver mer i morgon puss på alla läsare <333

Kyssen ./ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0