Saknar deej!

Heejsaan :D
Jag sitter här i soffan o kollar på film med millan <3
Dagen :  Efter jag hade fixa mej gick jag ut o mötte Millan , jag hade ingen jacka o frös as mycke så vi gick tbx till mej o hämta en. Samtidigt tog jag med lite pengar :) Vi gick runt lite o hamnade tillslut på my way :O Hihih vi köpte en ring och lite vanligt :P När vi var på väg hem för att äta lunch träffade vi David o Fredrik :) Vi satt o gunga med dom ett tag o sen gick vi in till mej o åt plettar :) Gottgott  <3 När vi va klar kom sara :D Vi satt lite vid datan o sen gick vi ut o fotta :D Vi cyklade/gick till Sara o hämtade en till cykel o åkte till storalekparken :D Där hade vi skit kul o fottade massa :D dom bilderna kommer :D Så smsade vi med Fredrik och David. Och sa att vi var där. Sen när vi hade åkt därifrån så kom dom dit xD Och då hade vi ju åkte till my way igen xD Sen åkte vi till mej igen :) När vi satt på mitt rum plinga det på dörren :O O där stog David o Fredrik :D Dom kom in o då satt vi o sncaka ett tag och kasta boll :) Efter ett tag kom Ida upp o såg att vi hade klubbor o då ville hon oxxo ha de :P Hahaha mycke skratt efter de! Hahah ni fattar (L) Så vi var snälla och cyklade till my way . Efter de cyklade vi runt lite. Och sen blev vi less på ida o körde hem henne :P Sen var vi ute o gick runt i några timmar :P Sen skulle typ alla äta :P Efter alla hade ätit så träffades vi igen o då va Robin med oxxo :D Vi var ute ett tag o gick till ica o va lite uppkäftiga ;) När vi gick därifrån så träffa vi Jozzan Cajsa o Felicia , vi va med dom o så skulle Fredrik hem så han stack :(o Sara oxxo :( Vi andra gick hem till millan för hon skulle hämta saker för hon ska sova hos mej :D Helt plötsligt stack Felicia o Cajsa :( Diss på jozzan :( När Millan var klar gick vi till mej . Hemma hos mej satt vi vid datan o gjorde massa kul :D När kl va 10 var dom tvungen o gå hem :'( Vette fan varför dom e sär här hemma. När dom gick poppade vi popcorn och tog cola. Nu har vi kollat på på double shot at love. Och just nu kollar vi på nån film :D Tack för dagen alla :D ÄLSKAR ER <3

Kyss//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0