Monkey Face :D

Hej jag heter Hanna och jag älskar Tim mest! :D

Idag på skoland va jag med Ida :D Vi bytte platser i klassrummet och jag sitter med Ida <33 På engelskan skulle vi läsa högt och så skulle olle läsa ( don´t you have a computer at home ) då sa han ( don´t you have a computer GAME at home ) Hahhaahah jag och Ida kunde inte sluta skratta! Jag lovar Ida har inte varit rödare i ansiktet! Såg ut som en brandbil ! Sen på lunchen kom vi på att vi typ kunde snubbla på ett krus korn och dö xD så vi var as försiktiga hela tiden när vi var ute ;) Hhihih innan idrotten dansade vi och sjöng i omklädningsrummet och mobbade Lovisa :D På idrotten körde vi klockan de va as tråkigt för jag hade glömt skorna , så jag bara gled xd Efter skolan gick jag och Cajsa hem till mej . Jag duscha och Cajsa satt vid datan , Sen drog vi o Millan till ica o köpte B & J :) GOTTTTT <3 Vi satt i solen och åt de va fett mys (L) Sen gick vi hem till cajsa ett tag :) Vid 4 gick vi hem till mej för jag skulle äta . när jag åt satt dom vid datan o tvn . När vi hade fixa allt åkte vi till sara :) Där plattade vi håret o massa . När Millan och Cajsa skulle äta föjlde Sara me Millan o jag Cajsa . När dom hade kommit till Cajsa träffa vi David o Robin . Vi gick till monkey face o stog o snacka me massa. När vi gick in så gick vi fram o tillbaka över allt xd Blev ganska less på de så jag TIM <3 Fredrik o sara o cajsa typ va med varan <33 Robin var lite små busig tycker jag ;) Sen skulle Fredrik o Tim hem ;( <3 Men bara några minuter efter de kom Pappi (L) Sitter o smsar med Tim nu men jag ska nog sova nu :P Hoppas ni har haft en bra dag :D
Kysss//Hanna

Kommentarer
Postat av: ida :)

HAHHAH fan va kul de va klant olle xD

du va oxxå as röd i fejjan hahah <3

älskar dej <3

2009-04-25 @ 23:31:29
URL: http://iidaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0