LOOOV :D

Heejsan :D

Idag klev jag upp halv 7 och fixade mej . Sen så tog jag allt mitt smin o massa saker o gick till skolan :) Första timmen hade vi handledning o då fick vi fika. Gott :P  Sen så hade vi idrott . Jag , Ida , Sanna , Issa ocg Simon var inte me så jag fixade simon han blev super fin :) Sen hade vi svenska o då fixade vi alla killarna :D dom blev ju bara för söta :D Sen åt vi lunch :/ Sen på race kom vi typ sist xD Det gick inge bra för oss men de sket vi i ! xD Efter skolan var jag med Millan och Sara :D vi gjorde inte så mkt :P Sen skulle Millan på träning så då va jag o Sara med David o älskling <3 Vi var ute o frös röven av oss xD sen åt jag o så åkte Sara hem så gick jag till David o va med dom :D Vi gjorde väll inte så mkt men kul vare <333 Sen va snygging tvungen att åka hem :'( Jag o David var med varan i typ 5 min till o då va vi ute :P Sen gick jag hem :P Nu ska jag packa tills i morgon för då ska jag till stugan :( VILL INTE!!! Men ha de bra! GLAD PÅSK på alla ♥

   
   
  

Kysssen . / Hanna♥

Kommentarer
Postat av: felicia widén

2009-04-10 @ 11:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0