Igår

Heej värden ( NOOOOT xD ) bloggade inget i går SORRY,

Igår vart det skola för mig och det var väl helt ok, sista timmen fick vi tårta som 9:orna hade bakat,Tim vart lite ledsen för att jag inte tog av hans tårta =o) heheheh

efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi åkte och hämtade Filip, sen åkte vi på stan <3

jag köte ett par skor och ett par andra skor =P hahah

nä men ett par som jag ska dansa i och ett par typ flippflopp utan sån där som man har mellan tårna xD höhöhöhö

 

sen vart det Dans <333 skojj skojj

efter det så kte vi till Micke och Marina och mina kusiner <33

Jesper min yngsta kusin, han e så söt för han har lärt sig liyte ny ord xD Han säger " Bita " och sen et han min morbror i axeln , hahhha lite smått kul xD

 

Nina satt och sjung såhär : Tjejer är bäst,Tjejer är bäst, killar är bara ruttet fläsk xD Sötast.se <33

 

 

aja men nu kommer mina tremänningar så ni får haa det bra <33

 

O//

HäniBänäni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 11:29:07
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 11:29:17
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: hanna

vad står tsb för?

2009-04-09 @ 16:01:07
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0