Finast i världen!

Hejsaaan :D

Är super glad !! Har nyss varit med Tim och David :P Okej de va typ en timme sen men :P Vi har vari här hemma o inte gjort nått typ :P Men de va ju inte så konstigt! Det finns inget o göra här ju! Dom nörda kort på mej typ iaf Älskling <3 Vi satt vid datan oxxo . Sen så skulle dom hem så jag gick med dom :P Vi spela lite handboll el nått ute innan dom gick in<3 Men tidigare idag så städade jag rummet och duscha o fixa mej . Sen vid halv 3 så kom min älskling alexandra hit <3 Vi satt vid datan och sjöng  :) Jag klippte oxxo bort prickarna på mina strupmpor xD bild har ju alex redan lagt ut ;) Sen så åkte vi ju på träning o de va ju as kul :D Det var bara jag Alex och Ida som träna xD Vi körde nån tävling och jag var snabbast hela tiden :D Vi körde straff tävling på Patrik ( idas pappa ) vi vann :P Sen nör pappa stog förlåra vi :( och fick köra 200 höga  knän på mjuk matta :( hihih och efter de så körde vi bollen i burken xD Det sög så då körde vi nått o de va as kul :D Sen duscha jag o väntade på att Älskling och David skulle komma :D VI har iaf haft kul :D Ska träffa dom i morgon hoppas jag!!! Puss på alla läsare

Kysss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0