Dryg dag :P

Hejsaan alla glada :D

Är fortfarande i stugan och de börjar bli långtråkigt :( Idag sov jag till halv 11 :) Klev upp och fikade och sen gick jag in till lillstugan med Kalle o kolla när han spela xbox o satt vid datan :P Sen kollade vi på en film ( och så kom polly ) Den var ganska bra och rolig =) Sen åt vi lunch och stekte lite :) När klockan var 3 så åkte vi på fisketävling :P Det var ju det segaste jag har vari med om xD Fick inte en ända fisk x) Pratade me Tim o Robin i telefon medans jag låg på skotern o sola :D <3 Sen när vi hade snacka klart ringde Fredrik =) Vi tog nytt rekord xD Vi pratade i 41 min :) Sen när klockan var typ kvart i 5 så gick jag tbx till stugan för de va så tråkigt! Ja sen så åt vi ju middag o de va supet gott :P På kvällen hae vi pulka tävling :D Jag vågade inte åka så jag kom sist :) Efter de så spelade vi yatzy :P Det gick inte så bra men xD Jag kollade oxxo på nån film . Nu så ska jag nog kolla på film o smsa lite innan  jag ska sova :)

Kysss . / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0