ÄR KÄR :D

Hejjsaan :D

Idag på skolan hade vi spanska och vi har hållt på me nått kapitem me glass :P Så vi fick en glass xD Hihih gott :) Sen Efter lunchen hade vi svenska o då körde vi ( Stress ) och då vann lag 3 ( jag , Cajsa , Matte , Sebb och Oliver ) Så då fick vi en glass till xD Sen efter skola åkte jag o Millan ner på stan :D Då träffade vi Jossan Ida och nån :P Vi snacka lite me dom sen träffade vi Tim o Oskar :D Vi va med dom och ida o Jossan :) Vi hade rättsåkul :D Sen skulle Millan klippa sig så jag följde me henne:) Och då kommer Tim Oskar David Robin och Anders dit :D As kul :D Så slapp jag sitta där helt själv ;) Sen när millan var klar så gick vi till bussen :) Vi åkte hem me busDavid :) Sen så har jag sutti vid datan och kolla på tv :) Saknar TIM <333

Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0