amerikanska pannkakor

hello alla sötisar♥

här kommer min dag i korta drag:
vaknade kl 10 as länge för min del.
sen så kollade jag på greay´s anatiomy, samma som igår och det var lika sorligt idag.
sen så satte jag mig vid datorn, sen så satt jag där i nån timme.
sen så gjorde jag lunch till mig och gabbe.
jag gjorde amerikanska pannkakor. dom var as goda, dom godaste jag nånsin ätit.
sen så var jag med jossan.
vi köpte tuggumi och sen gick vi till lekparken och pratade.
sen så gick vi hem till mig och kollade på vänner och sen skulle jossan hem.
och nu har farfar och lena kommit så vi ska äta snart.
ikväll blire väl talang tror jag.
imorgon om hannis kommer hem så kanske vi skulle ha tsb<333
men nu ska jag gå.
pusshejj

smeek// alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

gottigott

2009-04-17 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0