ÄlexPälex <3 xD

Hejsan tänkte dra dagen från början till slut :P

Vaknade vid 9 hos Pappi :D Åt frukost och fixa mej lite :P Sen så åkte vi hem till Mammi. När vi kom dit så fixade jag mej och väntade på alex <3 När hon kom så gick vi till ica o skulle köpa glass men dom hade typ ingen god så vi gick till martin ist :) Vi köpte en  varsin calipo :) Vi cyklade lite sen när vi kom hem till mej så fixa vi saft och satt oss på taket o stekte :) Sen blev vi lite hungrig och gjorde lite nudlar :) Gott . Vi satt på taket och åt o stekte :D Sen så försökte vi göra en musikvideo med det gick inte så bra xD Sen kom hennes mamma o hämta henne :( Satt mej lite vid datan :P Sen ville Ida cykla lite så vi gjorde de. Sen åkte vi hem o åt mat o efter maten spelade vi fotboll :) jag och mamma hade ju vatten krig oxxo :D Fett skoj . Sen så gick jag ut o va med David Robin Fredrik Albin och Olle :) Vi cyklade lite och var lite med sööötfelicia <3 Sen så skulle albin o olle hem . Och när fredrik skulle hem så följde jag david o robin me han en bit :) Sen så åkte vi hem :P Puss på dagen.

Kyss // Hanna  S a k n a r T i m ! < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0